Kundeservice +45 70 60 50 05
Spoiled.dk - din leverandør af lækre skønhedsprodukter!
ALFABETISK BRAND INDEKS:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
V
W
Y

HANDELSBETINGELSER for spoiled.dk’s samhandel med forbrugere

Spoiled.dk ejes og drives af Bydiva, cvr. nr. 27800009 fra adressen Strandgyden 19, 5466 Asperup.

Følgende handelsbetingelser er gældende for al handel på Spoiled.dk for private forbrugere

Hurtig kontakt

Du kan kontakte os på email: hello@mimaado.dk som vi besvarer indenfor 24 timer i hverdage.


www.spoiled.dk er e-mærke certificeret, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Sagsbehandling, når du handler hos os.  

Betingelser

Spoiled.dk har åbent 24 timer i døgnet, dog kan webshoppen kortvarigt være lukket pga. vedligholdelse. Bestilling kan kun foretages via hjemmesiden www.spoiled.dk, og når shoppen er tilgængelig.

Du skal være fyldt 18 år for at handle på spoiled.dk, medmindre du har indhentet din værges godkendelse eller at du har juridisk ret til at indgå et køb. Du skal være i besiddelse af et gyldigt betalingskort for at indgå et køb på spoiled.dk

Betaling:

Som kunde hos Spoiled.dk kan du anvende et betalingskort eller betale via mobilepay.

Spoiled.dk accepterer betaling med:

Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Maestro og Mastercard.



Vi tager ikke gebyr for betaling med kreditkort.

 Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det du har godkendt.

Spoiled.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at hverken vi eller andre uvedkommende kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Priser:

Alle priser på spoiled.dk er dagspriser og er gældende på bestillingstidspunktet. Køber bliver faktureret til den pris, der er gældende på bestillingstidspunktet.

Levering:

For at få din vare leveret skal du betale fragt.

 Herunder kan du se, hvad din forsendelse koster:

  • Post Danmark uden omdeling, 29 kr. Din pakke bliver leveret hos dit nærmeste posthus eller postbutik. Du får besked fra Post Danmark når din pakke er klar til afhentning

  • Post Danmark Valgfrit afhentnigssted, 29 kr. Du vælger selv hvilket Post Danmark afhentningssted du ønsker din pakke leveret til.
  • Post Danmark med omdeling, 49 kr. Din pakke bliver leveret direkte til din dør.
  • Post Danmark Erhverv, 29 kr. Din pakke vil blive leveret på din abejdsplads. Du skal blot angive firmanavn, dit eget navn samt adressen.

    Vi leverer indenfor 1-3 hverdage .

    Reklamationsret:

    Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

    Når du handler på www.spoiled.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

    Det er naturligvis et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

    Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

    Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

    Varens stand, når du sender den retur

    Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

    Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

    Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

    Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger-

    Varen sendes til:
    Spoiled.dk
    Strandgyden 19
    5466 Asperup.

    Klageadgang 

    Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til hello@mimaado.dk.
    Hvis vi ikke kan nå til enighed kan du klage til forbrugerklagenævnet.

    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
    Carl Jacobsensvej 35
    2500 Valby
    www.forbrug.dk

    Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/odr.

    Refusion

    I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Dette sker ved at vi overfører pengene tilbage på det kort der blev brugt i forbindelse med dit køb

    Du vil modtage refusion indenfor 3-5 hverdage.

    Fortrydelsesret

    Du har som forbruger 100 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

    Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag du;

    a)    Har modtaget din vare

    b)    Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

    c)    Får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

    Du skal inden 100 dage fra modtagelsen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal sendes på hello@mimaado.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.  Du kan også vælge at benytte lovens standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse og ved at trykke HER
                                                                                                                           
    Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

    Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

    Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

    Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

    Returnering sker på adressen nævnt under reklamation og varereturnering. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen indenfor 3-5 hverdage.

    Varer undtaget fortrydelsesretten

    1. levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
    2. levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,

    Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

     Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

    Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige  årssager ikke er egnet til at blive returneret

    Ansvarsfraskrivelse: 
    Spoiled.dk er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af, at de bestilte varer kommer for sent frem til køber, eller de bestilte vare lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes købers handling, undladelse eller forhold som ligger uden for Spoiled.dk’s kontrol, eksempel vis oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende.

    Hvad skal jeg sende med tilbage? 

    Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen samt udfylde vores fortrydelsesformular som du finder her. Ekspeditionen går hurtigere hvis du ligeledes vedlægger følgende:
    Kontooplysninger og ordrenummer.

     Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.  

    Privatlivspolitik

    For at du kan indgå aftale med os på spoiled.dk, har vi brug for følgende oplysninger: 

    Navn:

    Adresse:

    Telefonnummer:

    E-mail adresse:

    Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

    Når du besøger spoiled.dk indsamler Spoiled information om alle besøg på vores hjemmeside. Disse informationer bruger vi udelukkende til at forbedre din oplevelse og understøtte vores markedsføring af tilbudene fra spoiled.dk. Her kan du læse detaljeret om de informationer vi indsamler, hvordan vi behandler oplysningerne, hvad vi bruger dem til, hvem der har adgang til oplysningerne og hvordan du kontakter Spoiled.dk vedr. cookies og privatlivspolitik.

    Indsamlingen af oplysninger på spoiled.dk sker inden for rammerne af den gældende lovgivning. Såfremt der via spoiled.dk foretages behandling af personoplysninger, som ikke er offentligt tilgængelige, vil behandlingen ske i overensstemmelse med persondataloven.

    Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.  

    Spoiled.dk registrerer automatisk login- og logud- tidspunkter, IP-adresse samt data vedrørende dine bevægelser mellem forskellige sider og tjenester. Disse oplysninger bliver ikke sammensat med navn og mail, eller givet videre til tredjepart.

    Spoiled.dk bruger i den forbindelse forskellige analyseværktøjer, såsom Google Analytics, der hjælper med at indsamle statistiske oplysninger om brugen af spoiled.dk.

    Oplysninger afgivet til spoiled.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

    Dataansvarlig:
    Den dataansvarlige på spoiled.dk er Ole Christensen. Som registreret hos spoiled.dk, har du altid ret til at gøre indsigelser mod registrering.
    Dette gøres ved at rette henvendelse til Ole på: hello@mimaado.dk